.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقش فدائیان صدام در سرکوب مردم بحرین

برخی منابع سیاسی عراقی اعلام کرده‌اند که نیروهای بازمانده از فدائیان صدام، در کنار قوای سعودی به سرکوب مردم بحرین می‌پردازند. 

منابع سیاسی عراق اعلام کردند که برخی از رهبران مخالف دولت در بحرین اعلام کرده‌اند که تعدادی از بازماندگان رژیم بعث عراق و فدائیان صدام حسین، دیکتاتور سابق این کشور در سرکوب مردم انقلابی بحرین با نیروهای عربستانی همکاری می‌کنند.

بر اساس اعلام این منابع در یک کنفرانس مطبوعاتی، رهبران نیروهای مخالف بحرینی اعلام کردند که نظامیان سعودی در حمله و بازرسی از بحرینی‌ها شرکت می‌کنند و در کنار آنها نیز افرادی با ماسک حاضر هستند که لهجه عراقی دارند و به نظر می‌رسد که از عناصر حزب منحله بعث باشند. آنها همچنین مانند گروه السیافه که از سوی صدام برای قلع و قمع مردم عراق تشکیل شده بود، شمشیر در دست دارند.

انقلابیون بحرینی با اشاره به اینکه تلاش گسترده‌ای در زمینه بازداشت سران مخالف بحرین وجود دارد، تاکید کرد که در کنار هر گروهی که برای این منظور تشکیل شده، تعدادی از این افراد سیاهپوش بعثی حضور دارند.

عربستان و امارات تعدادی از نیروهای نظامی خود را با عنوان نیروهای سپر جزیره برای حمایت از حکومت دیکتاتوری آل‌خلیفه در بحرین و قلع و قمع مردم معترض بحرینی به این کشور اعزام کرده‌اند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.